با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی توانسته آمار فوق العاده ای را بدست آورد.برنامه جی پی اس آفلاین سایجیک، نقشه های شهرها و کشورهای مختلف دنیا را با بالاترین کیفیت بر روی اسمارت فون و تبلت اندرویدی شما نمایش داده و از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه پشتیبانی از زبان شیرین فارسی است. این برنامه می تواند نقشه اکثر شهرهای ایران نظیر تهران، مشهد، اصفهان و… را به صورت کامل بر روی صفحه دیوایس اندرویدی شما نمایش دهد و همچنین توانایی نمایش جاده های شهری و بین شهری را دارا می باشد.از قابلیت های جالب این برنامه ویژگی HUD است که با استفاده از آن می توانید گوشی را جلوی داشبورد اتوموبیل گذاشته و از تصویر بازتاب آن بر روی شیشه استفاده نمایید که شما این ویژگی منحصربفرد را در تصویر زیر مشاهده می نمایید.

این برنامه به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده که جدیدترین نسخه آن هم اکنون به همراه فایل دیتا و تریلر رسمی برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده شده است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان نمایید زیرا بهترین جی پی اس آفلاین اندروید هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است!

ویژگی های Sygic: GPS Navigation اندروید :

– نمایش شهرها و کشورها با کیفیت بالا و حتی سه بعدی – قابلیت نمایش نقشه ها به صورت ۲ یا ۳ بعدی – نمایش دوربین های سرعت و هشدار در سرعت غیر مجاز – نمایش علائم و مکان های عمومی در نقشه ها – دارا بودن نقشه شهرهای بزرگ ایران و جاده های بین شهری – امکان ذخیره سازی نقشه ها بر روی گوشی – پشتیبانی از تقریبا تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی

تغییرات نسخه جدید :

*رفع DashCam

*بهبود HUD و رفع Crowdin

*دانلود مسیر های ترافیکی

*بهبود نوتیفیکیشن های برنامه

*نمایش speedcams در نمایی کلی از مسیر زمانی که شما آفلاین هستند

*قیمت سوخت نشان دادن تنها در پمپ بنزین POI از نقشه
*رنگ جدید دکمه ها
*دکمه قفل برای عابر پیاده در نوار اطلاعات
*بزرگراهها و مسیر خروج

نکات قابل توجه در مورد این برنامه :

۱- اگر از نسخه های قبلی استفاده کرده اید حتما آن را به صورت کامل با تمامی فایل ها از گوشی خود پاک کنید. ۲- برای داشتن صدای گوینده فارسی نیز می توانید به مسیر Settings > Regional رفته و پس از آن گزینه Voice را انتخاب نموده و سپس صدای مورد نظر خود را تنظیم کنید. ۳- امکان دارد پس از اجرا هر بار پیغامی مبنی بر خریداری کردن نرم افزار به شما نشان داده می شود اما هیچ مشکلی در استفاده از برنامه و نقشه ها وجود ندارد و با انتخاب گزینه ادامه می توانید بدون هیچ مشکلی از برنامه استفاده نمایید. ۴-در صورتی که گوشی شما دارای مموری داخلی (۴، ۸، ۱۶، ۳۲ گیگابایت)  است باید پوشه Sygic را در این ( android/data/com.sygic.aura/file )مموری کپی کنید و در صورت کپی کردن در مموری کارت با پیغام دانلود نقشه رو به رو می شوید و نقشه ها توسط نرم افزار قابل شناسایی نیست. ۵- هنگامی که برای اولین بار Sygic را اجرا می کنید ایمیل ارسال نکنید و SKIP را بزنید و همچنین هنگام کار با این برنامه از WiFi استفاده نکنید.

جعبه دانلود:
راهنمای نصب برنامه Sygic : * فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج نمایید. * پوشه Sygic را در روت حافظه (منظور از روت همان پوشه اولیه حافظه بلافاصله پس از باز کردن آن است) کپی نمایید.همچنین اگر گوشی شما دارای رم داخلی است حتما روی آن کپی کنید. * حال برنامه را نصب و از آن لذت ببرید.
حجم :MB 32.1
حجم :MB 194.1
حجم :KB 852
رمز فایل ها :www.pharhangi.blog.ir